Konu
bu Claude Code'u çok mu abartıyoruz?
04-04-2026, 14:37:44
#4
mertcanatik
sıfır bilgiyle başladım 2 site kurdum 4 bot yazdım suana kadar. nasıl kullandıgınıza baglı olay. bence cok iyiler şuanda