• 27-01-2026, 18:56:19
    #19
    Ben MacBook Air cihazımda kullanmak istiyorum kuramadım bir türlü iMessage döngüsü sürekli kendini tekarliyor Agent kendiyle konuşuyor destek olabilecek varmi ?
  • 28-01-2026, 18:10:57
    #20
    Windowsta kullanıyorum akşam kali linux ve diğer sanalları bağlayacağım. Telegram bağlantısı ve cron olayı güzel. Buna bahis bile oynatırım traderciler zaten baya yoğun kullanıyor x'te. Yalnız çok sakıncalı bir sistem yakında prompt injection ile içinden geçerler bunun sanal dışında pek kullanmamak lazım. Ben bağlantıyı apisiz tarayıcı loginli chatgpt seçip codexi okuttum direkt. 1 2 tane sanal oluşturup bununla otomasyon işlerinizi koşturup telegramdan paslaşacaksınız sürekli en güzel örgü bu olur şimdilik.