Clawdbot kullanan var mı?
19
●1.120
- 26-01-2026, 16:42:42Bende aynı dertten muzdaribim, kurdum kullanıyorum gayet de stabil çalışıyor meret lakin düzgün bir LLM in en ucuzundan API keyi lazım.ytbattal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2026, 16:56:44Hocam tedarik şansınız olursa banada bilgi verebilir misiniz ?
Pardi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-01-2026, 17:00:26forumdan bir arkdaştan api key satın aldım 1 haftalık, deneyeyim haber ederim.ytbattal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
