Konu
Clawdbot kullanan var mı?
26-01-2026, 13:06:26
#14
Xer
Kurdum bi hypelanıp. Cursor 200 dolarlık ULTRA paketim var ama bu API sağlamıyor. Claude'tan aldığın paket de API sağlamıyor. Direkt pay-as-you-go şeklinde API bağlamak lazım. Buna da bütçe yeter mi? Tasklar için totalde ne kadar yer denemek lazım.