Konu
Clawdbot kullanan var mı?
27-01-2026, 18:56:19
#19
Spymaster
Ben MacBook Air cihazımda kullanmak istiyorum kuramadım bir türlü iMessage döngüsü sürekli kendini tekarliyor Agent kendiyle konuşuyor destek olabilecek varmi ?