Merhaba arkadaşlar
n8n sistemini (gerizekalı)ya anlatır gibi
Nasıl workflow oluşturulur
Nasıl yapılır nasıl edilir nasıl otomasyon kurulur
Konuları hakkında eğitim varmı yada anlatan varmı?
N8n hakkında.
3
●222
- 24-01-2026, 05:48:29
- 24-01-2026, 05:54:41Adam gibi Türkçe kaynak yok ne yazık ki bende 10 gündür arıyorum, varsa da sayenizde öğreneceğim.serdartekgul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu takip +