Merhaba arkadaşlar
n8n sistemini (gerizekalı)ya anlatır gibi
Nasıl workflow oluşturulur
Nasıl yapılır nasıl edilir nasıl otomasyon kurulur
Konuları hakkında eğitim varmı yada anlatan varmı?