Merhaba arkadaşlar
n8n sistemini (gerizekalı)ya anlatır gibi
Nasıl workflow oluşturulur
Nasıl yapılır nasıl edilir nasıl otomasyon kurulur
Konuları hakkında eğitim varmı yada anlatan varmı?
Adam gibi Türkçe kaynak yok ne yazık ki bende 10 gündür arıyorum, varsa da sayenizde öğreneceğim.
Konu takip +