• 09-01-2026, 18:46:11
    #1
    https://x.com/AiBattle_/status/2009623113848516697




    Bana göre deepseek şuan dil çeviri konusunda ( Türkçeden herhangi bir dile, veya herhangi bir dilden Türkçe diline ) En iyi yapay zeka aracı gerek konuşma yönünden telafuzu yazması gerek düzgün çevirmesi taktir edilmesi gerekiyor, 17 şubatta yayınlanması bekleniyor v4'ün.
  • 09-01-2026, 18:54:08
    #2
    Yeni sürümü beklemedeyiz.
    Anlamlı çeviri için birde Grok kullanmanızı tavsiye ederim.
    Ayrıca paylaşım için teşekkürler.
  • 09-01-2026, 18:56:07
    #3
    SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni sürümü beklemedeyiz.
    Anlamlı çeviri için birde Grok kullanmanızı tavsiye ederim.
    Ayrıca paylaşım için teşekkürler.
    Grok nedense Türkçede argo olmayan ama farklı dillerde çevrildiğinde argo olabilecek kelimeleri veya içeriği alaycı bir şekilde çevirebiliyor, deepseek o konuda başarılı çeviriden önce uyarıyor argo anlaşılabilir diye farklı içerikler de sunuyor yine de deneyeceğim Grok'u teşekkürller.
  • 09-01-2026, 18:57:08
    #4
    O kadar reklamını yaptılar şöyle böyle.
    Hatta ben de çok memnundum ilk başlarda.
    Ama sonralardan sürekli sunucu hatası yüzünden illallah edip chatgpt kullanmaya başladım.
    İsterse insandan daha zeki olsun yaptıkları, 2 sorgu üst üste yapamadıktan sonra bir anlamı yok.
  • 09-01-2026, 18:57:45
    #5
    Bilgilendirme için teşekkürler malum dil olmadığından, o ince ayrımları fark edemiyorum.
    SEO konusunda çok iyi etki aldığımdan tavsiye etmek istedim.
  • 09-01-2026, 18:58:30
    #6
    Setindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar reklamını yaptılar şöyle böyle.
    Hatta ben de çok memnundum ilk başlarda.
    Ama sonralardan sürekli sunucu hatası yüzünden illallah edip chatgpt kullanmaya başladım.
    İsterse insandan daha zeki olsun yaptıkları, 2 sorgu üst üste yapamadıktan sonra bir anlamı yok.
    Kendilerini hem api, hem chat tabanında baya geliştirdi deepseek hocam, ilk zamanlarında api için para yatırmak bile işkenceydi ancak şuan öyle bir durum yok müsait vaktinizde denemenizi öneririm.
  • 09-01-2026, 19:08:15
    #7
    PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendilerini hem api, hem chat tabanında baya geliştirdi deepseek hocam, ilk zamanlarında api için para yatırmak bile işkenceydi ancak şuan öyle bir durum yok müsait vaktinizde denemenizi öneririm.
    Uzun zamandır kullanmadığım için son gelişmelerden haberim yok hocam.
    Teşekkürler öneriniz için, tekrar bir şans daha vereyim kendisine
  • 10-01-2026, 12:08:09
    #8
    2 gün önceye kadar deepseek kullanmamıştım. Uygun fiyatlı olmasından da kaynaklı API kullanmak durumunda kaldım. Yaptığım metin tabanlı iş için gemini flash 2.5, gpt 5.2 ye göre daha güzel çıktılar aldım.

    Sonrasında biraz araştırma yaptığımda v4 sürümünde Claude modellerinden daha iyi olacağı iddiaları mevcut. Bekleyip, göreceğiz.
  • 10-01-2026, 22:50:16
    #9
    antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün önceye kadar deepseek kullanmamıştım. Uygun fiyatlı olmasından da kaynaklı API kullanmak durumunda kaldım. Yaptığım metin tabanlı iş için gemini flash 2.5, gpt 5.2 ye göre daha güzel çıktılar aldım.

    Sonrasında biraz araştırma yaptığımda v4 sürümünde Claude modellerinden daha iyi olacağı iddiaları mevcut. Bekleyip, göreceğiz.
    iddalar doğru ise bende çok sevinirim hocam. Acayip faydalı olur benim içinde. Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim.