2 gün önceye kadar deepseek kullanmamıştım. Uygun fiyatlı olmasından da kaynaklı API kullanmak durumunda kaldım. Yaptığım metin tabanlı iş için gemini flash 2.5, gpt 5.2 ye göre daha güzel çıktılar aldım.
Sonrasında biraz araştırma yaptığımda v4 sürümünde Claude modellerinden daha iyi olacağı iddiaları mevcut. Bekleyip, göreceğiz.