Setindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar reklamını yaptılar şöyle böyle.
Hatta ben de çok memnundum ilk başlarda.
Ama sonralardan sürekli sunucu hatası yüzünden illallah edip chatgpt kullanmaya başladım.
İsterse insandan daha zeki olsun yaptıkları, 2 sorgu üst üste yapamadıktan sonra bir anlamı yok.
Kendilerini hem api, hem chat tabanında baya geliştirdi deepseek hocam, ilk zamanlarında api için para yatırmak bile işkenceydi ancak şuan öyle bir durum yok müsait vaktinizde denemenizi öneririm.