• 04-10-2025, 21:42:58
    #1
    Kişisel Rütbe

    Geliyor gelmekte olan
  • 04-10-2025, 21:57:04
    #2
    gelsinde apiye koyalim
  • 04-10-2025, 21:58:42
    #3
    Kişisel Rütbe
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelsinde apiye koyalim
    Sen siteyi açana kadar chatgpt 6 gelecek
  • 04-10-2025, 22:02:09
    #4
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen siteyi açana kadar chatgpt 6 gelecek
    Yok ya 3-5 günü kaldı

    Tasarımları yeniliyorum, altyapımı kredili sisteme geçiriyorum, resim apileri kaldı
    Veo3 hazır



    Çok çok az kaldi
  • 04-10-2025, 22:02:18
    #5
    zamanı geçiyor bile ama şuanda en kaliteli cevaba sahip bence gemini 2.5 pro
  • 04-10-2025, 22:52:54
    #6
    Skulloger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zamanı geçiyor bile ama şuanda en kaliteli cevaba sahip bence gemini 2.5 pro
    Selamlar.
    Hiç bir zaman tek 1 ai kullanmayın hocam herhangi bir işinizde, arka planda alternatif hazırda duran bir ai olsun, gemini 2.5 pro iyi tabiki ancak claude 4.5 da iyi, claude 3.5 çıktığı zaman herkes dünyanın en iyi kodlama - akademik aracı olduğunu söyledi üstünden kaç model geçti Şimdi 3.5 kullanan var mı ? İlla ki vardır ancak oranı azdır.
    Başta dediğim gibi arka planda farklı bir araç yedekte her zaman dursun, bazen biri sapıttığında diğerini devreye sokmak gerekir.
  • 04-10-2025, 23:00:00
    #7
    PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar.
    Hiç bir zaman tek 1 ai kullanmayın hocam herhangi bir işinizde, arka planda alternatif hazırda duran bir ai olsun, gemini 2.5 pro iyi tabiki ancak claude 4.5 da iyi, claude 3.5 çıktığı zaman herkes dünyanın en iyi kodlama - akademik aracı olduğunu söyledi üstünden kaç model geçti Şimdi 3.5 kullanan var mı ? İlla ki vardır ancak oranı azdır.
    Başta dediğim gibi arka planda farklı bir araç yedekte her zaman dursun, bazen biri sapıttığında diğerini devreye sokmak gerekir.
    şöyle söyleyim, gemini 2.5 pro ya yaptırdığım işi başka araçlara yaptıramıyorum aylardır kullanırım iyice hakim oldum. sapıttığı zaman "halüsinasyon görme tekrar incele" diyorum" sorunsuz kullanmaya devam ediyorum
  • 05-10-2025, 00:02:01
    #8
    gemini 3 ile veo4 de gelir mi @Saitama; fikrin nedir malum şu sıralar veo3 rakipleri fark atıyorlar
  • 05-10-2025, 00:04:18
    #9
    Kişisel Rütbe
    demirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gemini 3 ile veo4 de gelir mi @Saitama; fikrin nedir malum şu sıralar veo3 rakipleri fark atıyorlar
    Geliyor gelmekte olan sora ile html site yapıldığını biliyor muydunuz