zamanı geçiyor bile ama şuanda en kaliteli cevaba sahip bence gemini 2.5 pro
Selamlar.
Hiç bir zaman tek 1 ai kullanmayın hocam herhangi bir işinizde, arka planda alternatif hazırda duran bir ai olsun, gemini 2.5 pro iyi tabiki ancak claude 4.5 da iyi, claude 3.5 çıktığı zaman herkes dünyanın en iyi kodlama - akademik aracı olduğunu söyledi üstünden kaç model geçti

Şimdi 3.5 kullanan var mı ? İlla ki vardır ancak oranı azdır.
Başta dediğim gibi arka planda farklı bir araç yedekte her zaman dursun, bazen biri sapıttığında diğerini devreye sokmak gerekir.