PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar.
Hiç bir zaman tek 1 ai kullanmayın hocam herhangi bir işinizde, arka planda alternatif hazırda duran bir ai olsun, gemini 2.5 pro iyi tabiki ancak claude 4.5 da iyi, claude 3.5 çıktığı zaman herkes dünyanın en iyi kodlama - akademik aracı olduğunu söyledi üstünden kaç model geçti Şimdi 3.5 kullanan var mı ? İlla ki vardır ancak oranı azdır.
Başta dediğim gibi arka planda farklı bir araç yedekte her zaman dursun, bazen biri sapıttığında diğerini devreye sokmak gerekir.
şöyle söyleyim, gemini 2.5 pro ya yaptırdığım işi başka araçlara yaptıramıyorum aylardır kullanırım iyice hakim oldum. sapıttığı zaman "halüsinasyon görme tekrar incele" diyorum" sorunsuz kullanmaya devam ediyorum