• 07-08-2025, 23:00:03
    #1
    En iyisi sanırım
    "
    Merhaba,

    Sizi duyduk: Fiyatlandırma, ne kadar inşa ettiğinize değil, otomasyondan ne kadar değer elde ettiğinize göre yapılmalıdır.

    Bu nedenle sizi daha fazla inşa etmeye teşvik etmek için birkaç değişiklik yapıyoruz:

    ⚡Artık aktif iş akışı sınırı yok
    Artık tüm planlarımız sınırsız sayıda iş akışı, adım ve kullanıcıyla birlikte geliyor. İstediğiniz kadar oluşturup ölçeklendirebilirsiniz. Kaç kez çalıştırıldıklarına göre ücretlendirilirsiniz. İş akışlarınız ne kadar karmaşık olursa olsun.
    "


  • 07-08-2025, 23:09:13
    #2
    Selamlar,

    Gerçekten efsane sistemleri var lakin ben genel olarak kullanmasını sevmiyorum belki n8n'de 1 günde yapabileceğim projeyi Python ile 3 günde yapıyorum lakin kendi localimde çalıştırmamı her zaman çok daha seviyorum.
    N8N'in bu kararı çok iyi olmuş,bilgilendirme için de teşekkürler.
  • 07-08-2025, 23:10:37
    #3
    En iyisi sanırım
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Gerçekten efsane sistemleri var lakin ben genel olarak kullanmasını sevmiyorum belki n8n'de 1 günde yapabileceğim projeyi Python ile 3 günde yapıyorum lakin kendi localimde çalıştırmamı her zaman çok daha seviyorum.
    N8N'in bu kararı çok iyi olmuş,bilgilendirme için de teşekkürler.
    Kullanımında benim de beğenmediğim birkaç unsur var.
    En azından dediğiniz gibi hem sistemleri rahat ve güzel çalışıyor, hem de lokalde ücretsiz kullanılabilmesi büyük avantaj.
  • 07-08-2025, 23:12:54
    #4
    Self-hosted olarak çok uzun zamandır kullanıyorum, henüz yetmediği olmadı.