soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Gerçekten efsane sistemleri var lakin ben genel olarak kullanmasını sevmiyorum belki n8n'de 1 günde yapabileceğim projeyi Python ile 3 günde yapıyorum lakin kendi localimde çalıştırmamı her zaman çok daha seviyorum.
N8N'in bu kararı çok iyi olmuş,bilgilendirme için de teşekkürler.
Kullanımında benim de beğenmediğim birkaç unsur var.
En azından dediğiniz gibi hem sistemleri rahat ve güzel çalışıyor, hem de lokalde ücretsiz kullanılabilmesi büyük avantaj.