Selamlar,

Gerçekten efsane sistemleri var lakin ben genel olarak kullanmasını sevmiyorum belki n8n'de 1 günde yapabileceğim projeyi Python ile 3 günde yapıyorum lakin kendi localimde çalıştırmamı her zaman çok daha seviyorum.
N8N'in bu kararı çok iyi olmuş,bilgilendirme için de teşekkürler.