ahmtcn37 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cursor Alternatif yok mu ?
41
●3.014
- 21-07-2025, 14:18:05aynen claude code alacaksan en az 100lük paket alınmalı ama 200$ lık değiyor diyor herkes. İde olarak trae bak istersen bide sanırım bugün claude sunucularında çökme vs olmuş belki ondan kaynaklı sorunda yaşıyor olabilirsiniz bugüne özelseertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2025, 14:45:12sanirim claude code benim isime yaramaz. IDE destegi yok anladigim kadariyla. Claude API'den ise farkli bir billing olayi var. Ayni Claude code max alsaniz da API icin ayr ücret ödeniyormus.ahmtcn37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Claude Code daha cok yazilim bilmeyenlere sifirdan bir proje olusturmak isteyenler icin ideal olabilir. Ama bana IDE gerekli ve kontrol bende olmali mutlak mertebe.
Cursor alternatiflerine bakalim. Su limit olayini cok sacma yapmislar ya. - 21-07-2025, 15:06:48Claude code direkt CLI da kullanıyorsun. Senin dosyalarını vs görüyor. @ ile spesifik dosya belirtebiliyorsun, ss atıyorsun vs. İde yerine cli üzerinden yapıyorsun. Sitesinden paketi alınca ekstra api ücreti ödemiyorsun direkt kullanıyorsun. İde için trae deneyebilirsin ama limit hepsinde var.ertan2002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2025, 15:17:52bana dm gönder hangi isletim sistemine sahipsin onu da yaz hocammertkann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2025, 15:19:31https://www.techspot.com/downloads/7...azon-kiro.html burada mevcut dilerseniz indirebilirsiniz.mertkann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2025, 15:23:06evet videolari gördüm ama bana göre degil bu sekilde yapmak. IDE ile bir cok sey daha kontrol altinda. API icin billing ayri. Yani ben claude max alip, API'yi VS code'a baglamak isterdim mesela ama bu ayri faturalandiriliyor.ahmtcn37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trae'yi görmüstüm ama hic denemedim.
Ben para verilmesin demiyorum ancak para verdigin halde limiti cabuk bitmesi sikinti. Bir cok kisi cursor'i elestirmis bu politikadan dolayi. Onlarin bilecegi is. Baska firmalar elbete cikacaktir.
Ki cursor cok cakallik yapiyor. Yaptigi sadece belki prompt düzenleme biraz. Cünkü cursor IDE zaten VS Code. Acik kaynak olmasaydi yapamazlardi.
Kendi modelleri degil claude sonnet basarilari.. O da onlarin degil yani.
Ama buna ragmen bir kac günde bitecek bir sey icin 20 dolar istiyorlar.