• 21-07-2025, 14:14:45
    #10
    ahmtcn37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    claude code deneyebilirsin ama 20 dolarlık paketinde limit hızlı bitebiliyor sanırsam bir araştır istersen. Direkt claudenin olduğu için normalde daha fazla token kullandırtıyor
    20$ paketi aldım deneyimledim çok çabuk limit doluyor
  • 21-07-2025, 14:18:05
    #11
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20$ paketi aldım deneyimledim çok çabuk limit doluyor
    aynen claude code alacaksan en az 100lük paket alınmalı ama 200$ lık değiyor diyor herkes. İde olarak trae bak istersen bide sanırım bugün claude sunucularında çökme vs olmuş belki ondan kaynaklı sorunda yaşıyor olabilirsiniz bugüne özelse
  • 21-07-2025, 14:45:12
    #12
    ahmtcn37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen claude code alacaksan en az 100lük paket alınmalı ama 200$ lık değiyor diyor herkes. İde olarak trae bak istersen bide sanırım bugün claude sunucularında çökme vs olmuş belki ondan kaynaklı sorunda yaşıyor olabilirsiniz bugüne özelse
    sanirim claude code benim isime yaramaz. IDE destegi yok anladigim kadariyla. Claude API'den ise farkli bir billing olayi var. Ayni Claude code max alsaniz da API icin ayr ücret ödeniyormus.

    Claude Code daha cok yazilim bilmeyenlere sifirdan bir proje olusturmak isteyenler icin ideal olabilir. Ama bana IDE gerekli ve kontrol bende olmali mutlak mertebe.

    Cursor alternatiflerine bakalim. Su limit olayini cok sacma yapmislar ya.
  • 21-07-2025, 15:06:48
    #13
    ertan2002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanirim claude code benim isime yaramaz. IDE destegi yok anladigim kadariyla. Claude API'den ise farkli bir billing olayi var. Ayni Claude code max alsaniz da API icin ayr ücret ödeniyormus.

    Claude Code daha cok yazilim bilmeyenlere sifirdan bir proje olusturmak isteyenler icin ideal olabilir. Ama bana IDE gerekli ve kontrol bende olmali mutlak mertebe.

    Cursor alternatiflerine bakalim. Su limit olayini cok sacma yapmislar ya.
    Claude code direkt CLI da kullanıyorsun. Senin dosyalarını vs görüyor. @ ile spesifik dosya belirtebiliyorsun, ss atıyorsun vs. İde yerine cli üzerinden yapıyorsun. Sitesinden paketi alınca ekstra api ücreti ödemiyorsun direkt kullanıyorsun. İde için trae deneyebilirsin ama limit hepsinde var.
  • 21-07-2025, 15:15:34
    #14
    @ertunc23;
    @Setindir;
    Kiro.ai join the waitlist diyor erişemiyorum nasıl erişirim?
  • 21-07-2025, 15:17:52
    #15
    mertkann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ertunc23;
    @Setindir;
    Kiro.ai join the waitlist diyor erişemiyorum nasıl erişirim?
    bana dm gönder hangi isletim sistemine sahipsin onu da yaz hocam
  • 21-07-2025, 15:19:15
    #16
    Cursordan iyi suanda yok hocam
  • 21-07-2025, 15:19:31
    #17
    mertkann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ertunc23;
    @Setindir;
    Kiro.ai join the waitlist diyor erişemiyorum nasıl erişirim?
    https://www.techspot.com/downloads/7...azon-kiro.html burada mevcut dilerseniz indirebilirsiniz.
  • 21-07-2025, 15:23:06
    #18
    ahmtcn37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Claude code direkt CLI da kullanıyorsun. Senin dosyalarını vs görüyor. @ ile spesifik dosya belirtebiliyorsun, ss atıyorsun vs. İde yerine cli üzerinden yapıyorsun. Sitesinden paketi alınca ekstra api ücreti ödemiyorsun direkt kullanıyorsun. İde için trae deneyebilirsin ama limit hepsinde var.
    evet videolari gördüm ama bana göre degil bu sekilde yapmak. IDE ile bir cok sey daha kontrol altinda. API icin billing ayri. Yani ben claude max alip, API'yi VS code'a baglamak isterdim mesela ama bu ayri faturalandiriliyor.

    Trae'yi görmüstüm ama hic denemedim.

    Ben para verilmesin demiyorum ancak para verdigin halde limiti cabuk bitmesi sikinti. Bir cok kisi cursor'i elestirmis bu politikadan dolayi. Onlarin bilecegi is. Baska firmalar elbete cikacaktir.

    Ki cursor cok cakallik yapiyor. Yaptigi sadece belki prompt düzenleme biraz. Cünkü cursor IDE zaten VS Code. Acik kaynak olmasaydi yapamazlardi.
    Kendi modelleri degil claude sonnet basarilari.. O da onlarin degil yani.

    Ama buna ragmen bir kac günde bitecek bir sey icin 20 dolar istiyorlar.