• 21-07-2025, 13:55:23
    #1
    Yahu bu cursor kadar claude sonnet 4 de iyi çalışan başka araç yok mu ? Windsurf,Warp,Kimi,Github copilot hepsini denedim yine en iyi sonuç cursorda.Fiyatları o kadar şişirmişlerki 150 mesajda pro+ geç diye uyarı geldi.Hadi tamam pro+ geçsem ne kadar gidecek ? Kullandıkça ödede 4 mesajda 1$ yakıyor buda çok çok pahalı.
  • 21-07-2025, 13:56:58
    #2
    Size bu konuda yardımcı olabilirim hocam Whatsapp: 05426730458 bu numara üzerinden iletişim kurabilirsiniz. İyi Çalışmalar diliyorum.
  • 21-07-2025, 14:01:19
    #3
    https://kiro.dev/
    Amazon'un ücretsiz aracı, cursor'a rakip olarak çıkarttı.
    Bir deneyin isterseniz hocam.
  • 21-07-2025, 14:08:07
    #4
    Setindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://kiro.dev/
    Amazon'un ücretsiz aracı, cursor'a rakip olarak çıkarttı.
    Bir deneyin isterseniz hocam.
    Denedim hocam cursor kadar iyi çalışmıyor.Github copilot,windsurf de denedim.
  • 21-07-2025, 14:08:15
    #5
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu bu cursor kadar claude sonnet 4 de iyi çalışan başka araç yok mu ? Windsurf,Warp,Kimi,Github copilot hepsini denedim yine en iyi sonuç cursorda.Fiyatları o kadar şişirmişlerki 150 mesajda pro+ geç diye uyarı geldi.Hadi tamam pro+ geçsem ne kadar gidecek ? Kullandıkça ödede 4 mesajda 1$ yakıyor buda çok çok pahalı.
    trae.ai deneyebilirsin
  • 21-07-2025, 14:11:14
    #6
    claude code deneyebilirsin ama 20 dolarlık paketinde limit hızlı bitebiliyor sanırsam bir araştır istersen. Direkt claudenin olduğu için normalde daha fazla token kullandırtıyor
  • 21-07-2025, 14:11:52
    #7
    Webze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trae.ai deneyebilirsin
    claude-4-sonnet-thinking modeli gözükmüyor hocam.En iyi çalışan model bu.Tahminim cursor bu model nedeniyle önde
  • 21-07-2025, 14:13:23
    #8
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    claude-4-sonnet-thinking modeli gözükmüyor hocam.En iyi çalışan model bu.Tahminim cursor bu model nedeniyle önde
    hocam zaten direk düşünme modu aktif öneririm incelemenizi
  • 21-07-2025, 14:14:21
    #9
    Benzer sorunla ben de karsilastim, Pro aldim, 4 gün sonra bitti ve upgrade yapmami istiyor. Daha önce 'slow request' ile falan sinirsiz yapiyordun onu kaldirmislar.
    Yalandan cursor AI simdi sinirsiz diye reklam yapiyorlar, özür aciklamasi yapmislar sadece "auto modeli" kastettik diye.

    Neyse kendini bitiriyor. Cursor'dan yüksek paket alacagima direk giderim claude code falan alirim.

    Kiro'ya bakiyorum bu ara. Cursor kadar iyi degil tabi, bazen agir sacmalayabiliyor. Sanirim cursor arkaplanda cok iyi bir prompt veriyor o yüzden ayni modeli kullanmasina ragmen daha basarili.

    Alternatiflere acigim ben de.