Cursor Alternatif yok mu ?
41
●3.014
- 21-07-2025, 13:55:23Yahu bu cursor kadar claude sonnet 4 de iyi çalışan başka araç yok mu ? Windsurf,Warp,Kimi,Github copilot hepsini denedim yine en iyi sonuç cursorda.Fiyatları o kadar şişirmişlerki 150 mesajda pro+ geç diye uyarı geldi.Hadi tamam pro+ geçsem ne kadar gidecek ? Kullandıkça ödede 4 mesajda 1$ yakıyor buda çok çok pahalı.
- 21-07-2025, 14:01:19https://kiro.dev/
Amazon'un ücretsiz aracı, cursor'a rakip olarak çıkarttı.
Bir deneyin isterseniz hocam. - 21-07-2025, 14:08:07Denedim hocam cursor kadar iyi çalışmıyor.Github copilot,windsurf de denedim.Setindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2025, 14:11:52claude-4-sonnet-thinking modeli gözükmüyor hocam.En iyi çalışan model bu.Tahminim cursor bu model nedeniyle öndeWebze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2025, 14:13:23hocam zaten direk düşünme modu aktif öneririm incelemeniziertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2025, 14:14:21Benzer sorunla ben de karsilastim, Pro aldim, 4 gün sonra bitti ve upgrade yapmami istiyor. Daha önce 'slow request' ile falan sinirsiz yapiyordun onu kaldirmislar.
Yalandan cursor AI simdi sinirsiz diye reklam yapiyorlar, özür aciklamasi yapmislar sadece "auto modeli" kastettik diye.
Neyse kendini bitiriyor. Cursor'dan yüksek paket alacagima direk giderim claude code falan alirim.
Kiro'ya bakiyorum bu ara. Cursor kadar iyi degil tabi, bazen agir sacmalayabiliyor. Sanirim cursor arkaplanda cok iyi bir prompt veriyor o yüzden ayni modeli kullanmasina ragmen daha basarili.
Alternatiflere acigim ben de.