Benzer sorunla ben de karsilastim, Pro aldim, 4 gün sonra bitti ve upgrade yapmami istiyor. Daha önce 'slow request' ile falan sinirsiz yapiyordun onu kaldirmislar.
Yalandan cursor AI simdi sinirsiz diye reklam yapiyorlar, özür aciklamasi yapmislar sadece "auto modeli" kastettik diye.
Neyse kendini bitiriyor. Cursor'dan yüksek paket alacagima direk giderim claude code falan alirim.
Kiro'ya bakiyorum bu ara. Cursor kadar iyi degil tabi, bazen agir sacmalayabiliyor. Sanirim cursor arkaplanda cok iyi bir prompt veriyor o yüzden ayni modeli kullanmasina ragmen daha basarili.
Alternatiflere acigim ben de.