ertan2002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanirim claude code benim isime yaramaz. IDE destegi yok anladigim kadariyla. Claude API'den ise farkli bir billing olayi var. Ayni Claude code max alsaniz da API icin ayr ücret ödeniyormus.

Claude Code daha cok yazilim bilmeyenlere sifirdan bir proje olusturmak isteyenler icin ideal olabilir. Ama bana IDE gerekli ve kontrol bende olmali mutlak mertebe.

Cursor alternatiflerine bakalim. Su limit olayini cok sacma yapmislar ya.
Claude code direkt CLI da kullanıyorsun. Senin dosyalarını vs görüyor. @ ile spesifik dosya belirtebiliyorsun, ss atıyorsun vs. İde yerine cli üzerinden yapıyorsun. Sitesinden paketi alınca ekstra api ücreti ödemiyorsun direkt kullanıyorsun. İde için trae deneyebilirsin ama limit hepsinde var.