ahmtcn37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen claude code alacaksan en az 100lük paket alınmalı ama 200$ lık değiyor diyor herkes. İde olarak trae bak istersen bide sanırım bugün claude sunucularında çökme vs olmuş belki ondan kaynaklı sorunda yaşıyor olabilirsiniz bugüne özelse
sanirim claude code benim isime yaramaz. IDE destegi yok anladigim kadariyla. Claude API'den ise farkli bir billing olayi var. Ayni Claude code max alsaniz da API icin ayr ücret ödeniyormus.

Claude Code daha cok yazilim bilmeyenlere sifirdan bir proje olusturmak isteyenler icin ideal olabilir. Ama bana IDE gerekli ve kontrol bende olmali mutlak mertebe.

Cursor alternatiflerine bakalim. Su limit olayini cok sacma yapmislar ya.