1 Dolara chatgpt plus aldım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 Dolara chatgpt plus aldım
28
●
2.074
R10.net
Yapay Zeka (AI) Dünyası
Yapay Zeka
1 Dolara chatgpt plus aldım
1
2
3
4
10-07-2025, 15:42:35
#10
EsatBeySHOP
✨️INSTAGRAM HİZMETLERİ✨️
Şeyyy... Dolandirilmayiz değil mi ?
10-07-2025, 15:48:57
#11
Kadoisback
Bu bir çeşit reklam olmuş sanki hiç güvenliye benzemiyor
10-07-2025, 15:57:39
#12
Saitama
Kişisel Rütbe
Kadoisback adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu bir çeşit reklam olmuş sanki hiç güvenliye benzemiyor
Usta Midas a rakip olmuşlar reklamı böyle yapmışlar
10-07-2025, 15:58:24
#13
Saitama
Kişisel Rütbe
DijitalMan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şeyyy... Dolandirilmayiz değil mi ?
Hisse alacaksınız hocam bu yüzden şart bu resmi chatgptye atıp kısa özet isteyin anlatır
10-07-2025, 16:11:45
#14
ismaildondu
Para transferini kapatmışlar herhalde para attım 15 dakikadır geçmedi
10-07-2025, 16:12:50
#15
Saitama
Kişisel Rütbe
ismaildondu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Para transferini kapatmışlar herhalde para attım 15 dakikadır geçmedi
Biraz geç düşüyor ya hisse alıyon çok geç emiri işleme alıyor hisseden sonra 1 gün bekledimde kod geldi 1-6 gün bekleyin diyor
10-07-2025, 16:34:52
#16
Saitama
Kişisel Rütbe
Arkadaş konu yasaklıysa silinsin ben işe yarar diye paylaştım
10-07-2025, 16:39:21
#17
EsatBeySHOP
✨️INSTAGRAM HİZMETLERİ✨️
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biraz geç düşüyor ya hisse alıyon çok geç emiri işleme alıyor hisseden sonra 1 gün bekledimde kod geldi 1-6 gün bekleyin diyor
Turk borsasında hisse alsak da oluyor mu ? Yoksa yabanci borsadan mi almak lazim
10-07-2025, 16:40:30
#18
Saitama
Kişisel Rütbe
DijitalMan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Turk borsasında hisse alsak da oluyor mu ? Yoksa yabanci borsadan mi almak lazim
Adamlar sadece 1 dolarlık al diyor garantiye oyna sen yinede
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler