DijitalMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turk borsasında hisse alsak da oluyor mu ? Yoksa yabanci borsadan mi almak lazim
Adamlar sadece 1 dolarlık al diyor garantiye oyna sen yinede