Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz geç düşüyor ya hisse alıyon çok geç emiri işleme alıyor hisseden sonra 1 gün bekledimde kod geldi 1-6 gün bekleyin diyor
Turk borsasında hisse alsak da oluyor mu ? Yoksa yabanci borsadan mi almak lazim