• 17-06-2025, 23:40:13
    #10
    Cursor'ın yazılımsal olarak verdiği deneyim biraz fazla, tek paketten birçok dil modeline erişmek iyi bir seçenek. Tavsiyem verdiğiniz abonelik parasını amorti edebilecek ise alın, Front-end tarafında da v0.dev kullanarak ikisini harmonik bir şekilde kullanmaya gayret gösterin. Bu şekilde daha temiz işler çıkarabilirsiniz.
  • 18-06-2025, 00:07:32
    #11
    Vscode eklentilerinden daha iyi. 500 hızlı sorgulama limiti dolduktan sonra çok yavaşlıyor. Pro paket alsanız bile bazı ai modelleri için sorgular ekstra ücretli.
  • 18-06-2025, 00:10:11
    #12
    msn560 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vscode eklentilerinden daha iyi. 500 hızlı sorgulama limiti dolduktan sonra çok yavaşlıyor. Pro paket alsanız bile bazı ai modelleri için sorgular ekstra ücretli.
    vscode copilot ile mi diyorsunuz ?
  • 18-06-2025, 00:13:36
    #13
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cursor yerine Deepseek, qwen gibi ai araclarini neden kullanmiyorsunuz hocam?
    Cursor'un genel olarak ne avantaji var diger ai toollarina gore?
    onlar ücretsiz mi
  • 18-06-2025, 00:18:47
    #14
    Evet benzer ai eklentilerini denedim fakat tam dosya hakimiyeti sağlamadığı için verim alamadım.
  • 18-06-2025, 00:21:14
    #15
    msn560 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet benzer ai eklentilerini denedim fakat tam dosya hakimiyeti sağlamadığı için verim alamadım.
    cursor ai bu konuda bence en iyisi
  • 18-06-2025, 00:31:16
    #16
    okedoke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cursor ai bu konuda bence en iyisi
    Dosyaları bulut ortamına aldığı için avantajlı oluyor hocam. Aslında iyi olan Claude modelleri, cursor sadece araç. Elinizde API anahtarı varsa, void editör benzer işleri yapıyor, ücretsiz.
  • 18-06-2025, 02:27:13
    #17
    soru şu olmalı
    20$'a yazılım yaptırabilir miyim atıyorum kurumsal(!) bir site.
    bir sitem var buna dashboard yaptırabilir miyim ?
    api kullanacağım mesela google'ın karmaşık yapılı apilerinden birisini bir coder 20$'a yazar mı?

    - asla

    Her konuda yazıyorum buraya da yazayım yol almanız kolaylaşır.

    omurga ortaya çıkmadan bu idelerle başlamayın işin içinden çıkamıyor bazen buga girerse tüm bakiyeyi yer.
    önce taslak ve yol haritası çıkartın cgpt'den çok detaylı bir promt verin konuşun en son konuştuğunuz yapıyı promt olarak isteyin.
    daha sonra v0'da bunun iskeletini çıkarın 2 mailden sonra deneme hesabı açtırmıyor varsa da ben bugunu bulamadım ki 1 hesap bile yeter.

    buradan oluşturduğunuz iskelet üzerine cursor windsurf vb idelerle çalışın.

    Benim diyen yazılımcıdan daha çılgın şeyler üretiyorlar.

    Totalde sorunuza cevap evet değer son kuruşuna kadar.


    Taslak bir kripto bot şeması örnek;

    PHP, HTML, JavaScript ve jQuery kullanarak, hiçbir bağımlılık veya framework (React, Laravel, npm, vs.) içermeyen, tek klasörde çalışan, kullanıcıdan form aracılığıyla işlem çifti, miktar, tp sl $dolar cinsinden ve zaman dilimi alan dark bir web arayüzü geliştir.
    
    Bu formdan gelen verilere göre Binance API üzerinden **canlı OHLCV verisi** çekilsin (`https://fapi.binance.com/api/v3/klines`). Bu veriler kullanılarak aşağıdaki **teknik analiz indikatörleri** PHP ile hesaplanmalı:
    
    1. EMA (8-32 gibi Her zaman dilimi için ayrı biçimlendirilerek belirlenmeli)
    2. MACD (12-26-9 her zaman dilimi için ayrı biçimlendirilerek belirlenmeli)
    3. VWAP (hacim ağırlıklı ortalama fiyat her zaman dilimi için ayrı biçimlendirilerek belirlenmeli)
    4. Order Flow (örnek veriye dayalı pozitif/negatif baskı)
    5. ADX (trend gücü – 14 periyot her zaman dilimi için ayrı biçimlendirilerek belirlenmeli)
    6. Pivot Levels (pivot, R1, S1)
    7. ATR (14 – volatilite)
    8. Basis (Bollinger Bands’in merkezi – 20 SMA)
    9. Supertrend (10 periyot, multiplier 3)
    
    Her bir indikatör, hem **long (alış)** hem de **short (satış)** yönü için sinyal üretmeli. 
    
    Örneğin:
    
    - Fiyat EMA14’ün üstündeyse → long sinyali (+10)
    - Fiyat EMA14’ün altındaysa → short sinyali (+10)
    - MACD > 0 ve histogram > 0 → long (+15)
    - MACD < 0 ve histogram < 0 → short (+15)
    - Fiyat VWAP’in üstündeyse → long, altındaysa → short (+10)
    - Order Flow pozitifse → long, negatifse → short (+10)
    - Supertrend “buy” ise → long, “sell” ise → short (+15)
    - Pivot’un üstündeyse → long, altındaysa → short (+10)
    - Basis’in üstündeyse → long, altındaysa → short (+10)
    -ADX 25 üzerindeyse (+20), altındaysa (-20)
    -ADX 40 üzerindeyse (+10)
    
    **Güven Skoru iki ayrı puanlamaya ayrılmalı:**
    - Long Güven Skoru (0–100)
    - Short Güven Skoru (0–100)
    
    Sistem, her iki yön için de ayrı ayrı değerlendirme yapmalı. Kullanıcıya şu şekilde bilgi ver:
    
    - Long pozisyon için toplam güven skoru: XX / 100
    - Short pozisyon için toplam güven skoru: YY / 100
    
    Buna ek olarak, girilen işem miktarına göre **TP (Take Profit)** ve **SL (Stop Loss)** üret:
    
    - Long pozisyon için:  
      - TP = Fiyat + (2 × ATR)  
      - SL = Fiyat - (1.5 × ATR)
    - Short pozisyon için:  
      - TP = Fiyat - (2 × ATR)  
      - SL = Fiyat + (1.5 × ATR)
    
    Tüm bu hesaplamalar **tek bir dosyada** yapılmalı. Dosya hesaplama kodlarını içermeli. 
    Sayfa POST edildiğinde sonuçlar formun altında gösterilmeli.
    İşlem yönüne göre kullanıcının emir göndereceği bir backend.php dosyası olmalı hesaplanan değerlere göre alış ve satış yapabilmeli. 
    jQuery sadece formları AJAX ile göndermek için kullanılabilir.
    
    Zaman dilimi seçenekleri:
    `1m`, `3m`, `5m`,  `15m`, `30m`, `1h`, `4h`, `8h`, `12h`, `1d`,  `2d`, `3d`,`1w`
    
    Kodlar:
    - Bağımlılıksız ve sade olmalı
    - Tüm hesaplamalar Binance Futures API üzerinden alınan **gerçek zamanlı verilerle** yapılmalı
    - Harici kütüphane, framework, CLI paketi veya veri seti kullanılmamalı
    
    Amaç: Long ve Short yönlü teknik analiz desteği veren, sade ve hızlı çalışan, yatırım kararlarına ışık tutan bir sistem kurmak.
    bunu verirseniz taslak alırsınız
    detay verirseniz detay alırsınız tabi geliştirme yaptığınızı söylediğiniz için bu şekilde örneklendirdim.

    yukarıdaki yazılımı 1 haftada 10 numara 5 yıldız tamamladım tabi çok daha ileri seviyelere çekerek sonra indikatör ilüzyonundan uyanıp kullanmadım o ayrı
    • okedoke
    • ResimBox
    • Jonezz
    okedoke, ResimBox ve Jonezz bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 18-06-2025, 02:32:39
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soru şu olmalı
    20$'a yazılım yaptırabilir miyim atıyorum kurumsal(!) bir site.
    bir sitem var buna dashboard yaptırabilir miyim ?
    api kullanacağım mesela google'ın karmaşık yapılı apilerinden birisini bir coder 20$'a yazar mı?

    - asla

    Her konuda yazıyorum buraya da yazayım yol almanız kolaylaşır.

    omurga ortaya çıkmadan bu idelerle başlamayın işin içinden çıkamıyor bazen buga girerse tüm bakiyeyi yer.
    önce taslak ve yol haritası çıkartın cgpt'den çok detaylı bir promt verin konuşun en son konuştuğunuz yapıyı promt olarak isteyin.
    daha sonra v0'da bunun iskeletini çıkarın 2 mailden sonra deneme hesabı açtırmıyor varsa da ben bugunu bulamadım ki 1 hesap bile yeter.

    buradan oluşturduğunuz iskelet üzerine cursor windsurf vb idelerle çalışın.

    Benim diyen yazılımcıdan daha çılgın şeyler üretiyorlar.

    Totalde sorunuza cevap evet değer son kuruşuna kadar.
    öncelikle değerli fikirlerin için teşekkürler hepsini dikkate alacağım.

    1. si ünlem işareti nedir ?
    2. 20 $ ben proje yaptırma peşinde değilim.
    3. 2007 yılından beri yazılım geliştiren biriyim. mevcut artık bazı teknolojileri takip etmekte zorlanıyoruz hızlanmamız gerekiyor birşeyleri daha hızlı kavrayabilmek için ve yazılım konusunda işlerimizi daha iyi hızlandırabilmek için mevcut sisteme ayak uydurabilmek için zaten tercih etmek istiyorm.