soru şu olmalı
20$'a yazılım yaptırabilir miyim atıyorum kurumsal(!) bir site.
bir sitem var buna dashboard yaptırabilir miyim ?
api kullanacağım mesela google'ın karmaşık yapılı apilerinden birisini bir coder 20$'a yazar mı?
- asla
Her konuda yazıyorum buraya da yazayım yol almanız kolaylaşır.
omurga ortaya çıkmadan bu idelerle başlamayın işin içinden çıkamıyor bazen buga girerse tüm bakiyeyi yer.
önce taslak ve yol haritası çıkartın cgpt'den çok detaylı bir promt verin konuşun en son konuştuğunuz yapıyı promt olarak isteyin.
daha sonra v0'da bunun iskeletini çıkarın 2 mailden sonra deneme hesabı açtırmıyor varsa da ben bugunu bulamadım ki 1 hesap bile yeter.
buradan oluşturduğunuz iskelet üzerine cursor windsurf vb idelerle çalışın.
Benim diyen yazılımcıdan daha çılgın şeyler üretiyorlar.
Totalde sorunuza cevap evet değer son kuruşuna kadar.
Taslak bir kripto bot şeması örnek;
PHP, HTML, JavaScript ve jQuery kullanarak, hiçbir bağımlılık veya framework (React, Laravel, npm, vs.) içermeyen, tek klasörde çalışan, kullanıcıdan form aracılığıyla işlem çifti, miktar, tp sl $dolar cinsinden ve zaman dilimi alan dark bir web arayüzü geliştir.
Bu formdan gelen verilere göre Binance API üzerinden **canlı OHLCV verisi** çekilsin (`https://fapi.binance.com/api/v3/klines`). Bu veriler kullanılarak aşağıdaki **teknik analiz indikatörleri** PHP ile hesaplanmalı:
1. EMA (8-32 gibi Her zaman dilimi için ayrı biçimlendirilerek belirlenmeli)
2. MACD (12-26-9 her zaman dilimi için ayrı biçimlendirilerek belirlenmeli)
3. VWAP (hacim ağırlıklı ortalama fiyat her zaman dilimi için ayrı biçimlendirilerek belirlenmeli)
4. Order Flow (örnek veriye dayalı pozitif/negatif baskı)
5. ADX (trend gücü 14 periyot her zaman dilimi için ayrı biçimlendirilerek belirlenmeli)
6. Pivot Levels (pivot, R1, S1)
7. ATR (14 volatilite)
8. Basis (Bollinger Bandsin merkezi 20 SMA)
9. Supertrend (10 periyot, multiplier 3)
Her bir indikatör, hem **long (alış)** hem de **short (satış)** yönü için sinyal üretmeli.
Örneğin:
- Fiyat EMA14ün üstündeyse → long sinyali (+10)
- Fiyat EMA14ün altındaysa → short sinyali (+10)
- MACD > 0 ve histogram > 0 → long (+15)
- MACD < 0 ve histogram < 0 → short (+15)
- Fiyat VWAPin üstündeyse → long, altındaysa → short (+10)
- Order Flow pozitifse → long, negatifse → short (+10)
- Supertrend buy ise → long, sell ise → short (+15)
- Pivotun üstündeyse → long, altındaysa → short (+10)
- Basisin üstündeyse → long, altındaysa → short (+10)
-ADX 25 üzerindeyse (+20), altındaysa (-20)
-ADX 40 üzerindeyse (+10)
**Güven Skoru iki ayrı puanlamaya ayrılmalı:**
- Long Güven Skoru (0100)
- Short Güven Skoru (0100)
Sistem, her iki yön için de ayrı ayrı değerlendirme yapmalı. Kullanıcıya şu şekilde bilgi ver:
- Long pozisyon için toplam güven skoru: XX / 100
- Short pozisyon için toplam güven skoru: YY / 100
Buna ek olarak, girilen işem miktarına göre **TP (Take Profit)** ve **SL (Stop Loss)** üret:
- Long pozisyon için:
- TP = Fiyat + (2 × ATR)
- SL = Fiyat - (1.5 × ATR)
- Short pozisyon için:
- TP = Fiyat - (2 × ATR)
- SL = Fiyat + (1.5 × ATR)
Tüm bu hesaplamalar **tek bir dosyada** yapılmalı. Dosya hesaplama kodlarını içermeli.
Sayfa POST edildiğinde sonuçlar formun altında gösterilmeli.
İşlem yönüne göre kullanıcının emir göndereceği bir backend.php dosyası olmalı hesaplanan değerlere göre alış ve satış yapabilmeli.
jQuery sadece formları AJAX ile göndermek için kullanılabilir.
Zaman dilimi seçenekleri:
`1m`, `3m`, `5m`, `15m`, `30m`, `1h`, `4h`, `8h`, `12h`, `1d`, `2d`, `3d`,`1w`
Kodlar:
- Bağımlılıksız ve sade olmalı
- Tüm hesaplamalar Binance Futures API üzerinden alınan **gerçek zamanlı verilerle** yapılmalı
- Harici kütüphane, framework, CLI paketi veya veri seti kullanılmamalı
Amaç: Long ve Short yönlü teknik analiz desteği veren, sade ve hızlı çalışan, yatırım kararlarına ışık tutan bir sistem kurmak.
bunu verirseniz taslak alırsınız
detay verirseniz detay alırsınız tabi geliştirme yaptığınızı söylediğiniz için bu şekilde örneklendirdim.
yukarıdaki yazılımı 1 haftada 10 numara 5 yıldız tamamladım tabi çok daha ileri seviyelere çekerek sonra indikatör ilüzyonundan uyanıp kullanmadım o ayrı