Cursor'ın yazılımsal olarak verdiği deneyim biraz fazla, tek paketten birçok dil modeline erişmek iyi bir seçenek. Tavsiyem verdiğiniz abonelik parasını amorti edebilecek ise alın, Front-end tarafında da v0.dev kullanarak ikisini harmonik bir şekilde kullanmaya gayret gösterin. Bu şekilde daha temiz işler çıkarabilirsiniz.