Rica ederim gerçekten kaliteli bir tema istenildiği gibi değiştirilebiliyor.
https://xenforo.gen.tr/xenforo-kayna...-ikonlari.926/
Bu eklentiyi kullanıyorum ama bu forum kurulumunda gelen sekmelere vs. ikon ekliyor diğer eklenti sekmelerine vs. ben ikon verdim extra.less üzerinden
Xenforo tema isteği.
13
●502
- 07-02-2025, 11:10:11Yanıt için teşekkürler, footerde karanlık ve aydınlık ikonu yer alıyor. Bunu sizdeki gibi header alanına taşıyamadım bunun bir yolu varmı acaba? Tema ayarlarında da bulamadım bu detayı.oXoloria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2025, 13:42:53Forumumda karanlık/aydınlık seçimi bulunmamakta ekran görüntüsü atarsanız bir bakayım neyden bahsettiğinizesezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2025, 13:54:46Halla halla ben mi yanlış hatırladım yaoXoloria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada karanlık/aydınlık modu ikonu vardı. Bendeki footer alanında buraya nasıl alırım diye kurcalıyordum.

Burada karanlık/aydınlık modu ikonu vardı. Bendeki footer alanında buraya nasıl alırım diye kurcalıyordum.