oXoloria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumumda karanlık/aydınlık seçimi bulunmamakta ekran görüntüsü atarsanız bir bakayım neyden bahsettiğinize
Halla halla ben mi yanlış hatırladım ya Burada karanlık/aydınlık modu ikonu vardı. Bendeki footer alanında buraya nasıl alırım diye kurcalıyordum.