Forumumda karanlık/aydınlık seçimi bulunmamakta ekran görüntüsü atarsanız bir bakayım neyden bahsettiğinize
Halla halla ben mi yanlış hatırladım ya

Burada karanlık/aydınlık modu ikonu vardı. Bendeki footer alanında buraya nasıl alırım diye kurcalıyordum.