Yanıt için teşekkürler, footerde karanlık ve aydınlık ikonu yer alıyor. Bunu sizdeki gibi header alanına taşıyamadım bunun bir yolu varmı acaba? Tema ayarlarında da bulamadım bu detayı.
Forumumda karanlık/aydınlık seçimi bulunmamakta ekran görüntüsü atarsanız bir bakayım neyden bahsettiğinize