sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanıt için teşekkürler, footerde karanlık ve aydınlık ikonu yer alıyor. Bunu sizdeki gibi header alanına taşıyamadım bunun bir yolu varmı acaba? Tema ayarlarında da bulamadım bu detayı.
Forumumda karanlık/aydınlık seçimi bulunmamakta ekran görüntüsü atarsanız bir bakayım neyden bahsettiğinize