Merhaba.. yeni bir xenforo kullanıcısıyım..
konularda sadece ilk mesajda veya 2 . mesajda reklam göstermek gibi reklam yönetimi yapmak istiyorum..
vbulletinde bazı kodlar ile bunu yapabiliyorduk..
xenforo içinde Şablonlar arasından "ad_message_body" şablona eklenecek bazı kodlar vermişler..
anlatılan konular eski sanırım.. ben bu şablonu bulamıyorum xenforo da yok yani...
bunu nasıl çözebilirim.. illaki bir yolu vardır..
xenforo ilk mesajda reklam ?
4
●160
- 05-03-2024, 00:44:04Üyeliği durdurulduSanırım reklam alanları bölümünde ilk iki reklam alanı reklam gösterimi seçeneği yok. İki alan var mesajların üstünde ve altında diye ve konulardaki bütün mesajlarda çıkıyor. Belki Xenforo resmi sitesinden bir eklenti mevcuttur. Bir bilgim yok o konuda
- 05-03-2024, 00:45:19Admin paneli -> Kurulumlar -> Reklam Yöneticisi -> Reklam Ekle
Konumu: Her mesaj içeriğinin altında ya da her mesaj içeriğinin üstünde seçeneklerinden birini seçin
<xf:if is="$post->position == 2"> Reklam kodu ya da banner görseli (html olarak) </xf:if>
0 konu içeriği, 1, 2, 3 konunun altındaki mesajlar. - 05-03-2024, 00:46:56Merhabalar, bu konuda ücretli destek olabilirim.
Ana konum ve referanslarım;
https://www.r10.net/xenforo/2645361-...-128293-a.html - 05-03-2024, 00:51:03Çok Teşekkür ederim... oldu..MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
