Merhaba.. yeni bir xenforo kullanıcısıyım..
konularda sadece ilk mesajda veya 2 . mesajda reklam göstermek gibi reklam yönetimi yapmak istiyorum..
vbulletinde bazı kodlar ile bunu yapabiliyorduk..
xenforo içinde Şablonlar arasından "ad_message_body" şablona eklenecek bazı kodlar vermişler..
anlatılan konular eski sanırım.. ben bu şablonu bulamıyorum xenforo da yok yani...
bunu nasıl çözebilirim.. illaki bir yolu vardır..