Sanırım reklam alanları bölümünde ilk iki reklam alanı reklam gösterimi seçeneği yok. İki alan var mesajların üstünde ve altında diye ve konulardaki bütün mesajlarda çıkıyor. Belki Xenforo resmi sitesinden bir eklenti mevcuttur. Bir bilgim yok o konuda