Bir projem var forum projesi ama ilk etapta lisans almayı düşünmüyorum.
Lisans almadan orjinal dosyalar ile kurulum yapma imkanı veriyormu xenforo ?
Yoksa direk lisans alıp mı kurulum yapmamız gerek.
Sağdan soldan indirip crrracklenmiş dosyları yüklemekde istemiyorum.
Xenforo projem var ama !!
5
●208
- 20-12-2023, 23:20:30Lisans şart, deneme sürümü yok(kendi sunucularında 1 hafta özel bir demo açıyorlar o ayrı)Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2023, 23:23:28Temiz bir kurulum dosyası bulursan forumda kuranlar var. Kur projen tutarsa lisanslı sürüme geçersin.Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2023, 23:23:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.MyBB Forum Düşünürseniz Gerek Tema , Gerek Özellikler Hakkında Yardımcı Olmaktan Gurur Duyarız.
Ocean | MyBB Forum Teması