• 20-12-2023, 23:17:50
    #1
    Bir projem var forum projesi ama ilk etapta lisans almayı düşünmüyorum.

    Lisans almadan orjinal dosyalar ile kurulum yapma imkanı veriyormu xenforo ?

    Yoksa direk lisans alıp mı kurulum yapmamız gerek.

    Sağdan soldan indirip crrracklenmiş dosyları yüklemekde istemiyorum.
  • 20-12-2023, 23:20:30
    #2
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir projem var forum projesi ama ilk etapta lisans almayı düşünmüyorum.

    Lisans almadan orjinal dosyalar ile kurulum yapma imkanı veriyormu xenforo ?

    Yoksa direk lisans alıp mı kurulum yapmamız gerek.

    Sağdan soldan indirip crrracklenmiş dosyları yüklemekde istemiyorum.
    Lisans şart, deneme sürümü yok(kendi sunucularında 1 hafta özel bir demo açıyorlar o ayrı)
  • 20-12-2023, 23:23:28
    #3
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir projem var forum projesi ama ilk etapta lisans almayı düşünmüyorum.

    Lisans almadan orjinal dosyalar ile kurulum yapma imkanı veriyormu xenforo ?

    Yoksa direk lisans alıp mı kurulum yapmamız gerek.

    Sağdan soldan indirip crrracklenmiş dosyları yüklemekde istemiyorum.
    Temiz bir kurulum dosyası bulursan forumda kuranlar var. Kur projen tutarsa lisanslı sürüme geçersin.
  • 20-12-2023, 23:23:42
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MyBB Forum Düşünürseniz Gerek Tema , Gerek Özellikler Hakkında Yardımcı Olmaktan Gurur Duyarız.

    Ocean | MyBB Forum Teması
  • 20-12-2023, 23:27:07
    #5
    Dijitalin Tekil Merkezi
    Kurulum hizmetini profesyonel şekilde almak isterseniz, detaylı bilgi için de ulaşabilirsiniz.
  • 21-12-2023, 02:38:08
    #6
    İletişime geçildi