Bir projem var forum projesi ama ilk etapta lisans almayı düşünmüyorum.
Lisans almadan orjinal dosyalar ile kurulum yapma imkanı veriyormu xenforo ?
Yoksa direk lisans alıp mı kurulum yapmamız gerek.
Sağdan soldan indirip crrracklenmiş dosyları yüklemekde istemiyorum.
Lisans şart, deneme sürümü yok(kendi sunucularında 1 hafta özel bir demo açıyorlar o ayrı)