Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir projem var forum projesi ama ilk etapta lisans almayı düşünmüyorum.

Lisans almadan orjinal dosyalar ile kurulum yapma imkanı veriyormu xenforo ?

Yoksa direk lisans alıp mı kurulum yapmamız gerek.

Sağdan soldan indirip crrracklenmiş dosyları yüklemekde istemiyorum.
Temiz bir kurulum dosyası bulursan forumda kuranlar var. Kur projen tutarsa lisanslı sürüme geçersin.