Bir projem var forum projesi ama ilk etapta lisans almayı düşünmüyorum.
Lisans almadan orjinal dosyalar ile kurulum yapma imkanı veriyormu xenforo ?
Yoksa direk lisans alıp mı kurulum yapmamız gerek.
Sağdan soldan indirip crrracklenmiş dosyları yüklemekde istemiyorum.
Temiz bir kurulum dosyası bulursan forumda kuranlar var. Kur projen tutarsa lisanslı sürüme geçersin.