• 13-02-2023, 14:37:24
    #1
    Merhaba.

    Yeni bir projemiz için Xenforo lisansına ihtiyaç duyuyoruz. Sıfır almayı şuan için ikinci plana attık ancak gerekirse sıfır lisans yöneleceğiz. Elinde lisans olan fiyat teklifi ve lisans durumu ile ilgili PM iletirse değerlendirelim.

    Şimdiden teşekkürler.
  • 13-02-2023, 14:48:01
    #2
    Bunları okuyun hocam biliyorsunuzdur zaten ama yinede olurya gözünüzden kaçmıştır belki
  • 13-02-2023, 14:50:37
    #3
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunları okuyun hocam biliyorsunuzdur zaten ama yinede olurya gözünüzden kaçmıştır belki
    Hocam risk her zaman var desenize. En iyisi biraz daha fazla verip yeni lisans almak sanırım. Hem de kafamız rahat eder, Bin lira kar edecez diye eldeki pirinçten olmayalım.
  • 13-02-2023, 14:51:51
    #4
    Akatsuki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam risk her zaman var desenize. En iyisi biraz daha fazla verip yeni lisans almak sanırım. Hem de kafamız rahat eder, Bin lira kar edecez diye eldeki pirinçten olmayalım.
    Emin olun öyle hocam. Birşey alırken 2. el almak biraz mantıksız son zamanlarda. Alın sizin adınıza lisansı olan tema kullanın. Tasarım işiniz logo işiniz olursa bana ulaşmanız durumunda profesyonel destek sağlarım Kolay gelsin
  • 13-02-2023, 14:58:53
    #5
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin olun öyle hocam. Birşey alırken 2. el almak biraz mantıksız son zamanlarda. Alın sizin adınıza lisansı olan tema kullanın. Tasarım işiniz logo işiniz olursa bana ulaşmanız durumunda profesyonel destek sağlarım Kolay gelsin
    Müşterime durumu açıkladım düşünüp nasıl devam edeceğimizi açıklayacak. Teşekkür ederim hocam, materyal lazım olursa ulaşırım elbette
  • 14-03-2023, 20:40:03
    #6
    Merhabalar, 1 aylık lisansımı açık arttırmaya çıkardım, alttaki linkten konuya ulaşabilirsiniz

    https://www.r10.net/xenforo/3589120-...-128293-a.html
  • 24-03-2023, 13:52:37
    #7
    Paraya kıydık lisansı sıfır aldık İhtiyaç kalmadı, teşekkürler.