Merhaba.
Yeni bir projemiz için Xenforo lisansına ihtiyaç duyuyoruz. Sıfır almayı şuan için ikinci plana attık ancak gerekirse sıfır lisans yöneleceğiz. Elinde lisans olan fiyat teklifi ve lisans durumu ile ilgili PM iletirse değerlendirelim.
Şimdiden teşekkürler.
Xenforo Lisans Alınacaktır
6
●212
- 13-02-2023, 14:48:01Bunları okuyun hocam biliyorsunuzdur zaten ama yinede olurya gözünüzden kaçmıştır belki
- 13-02-2023, 14:50:37Hocam risk her zaman var desenize. En iyisi biraz daha fazla verip yeni lisans almak sanırım. Hem de kafamız rahat eder, Bin lira kar edecez diye eldeki pirinçten olmayalım.ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2023, 14:51:51Emin olun öyle hocam. Birşey alırken 2. el almak biraz mantıksız son zamanlarda. Alın sizin adınıza lisansı olan tema kullanın. Tasarım işiniz logo işiniz olursa bana ulaşmanız durumunda profesyonel destek sağlarımAkatsuki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay gelsin
- 13-02-2023, 14:58:53Müşterime durumu açıkladım düşünüp nasıl devam edeceğimizi açıklayacak. Teşekkür ederim hocam, materyal lazım olursa ulaşırım elbetteysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2023, 20:40:03Merhabalar, 1 aylık lisansımı açık arttırmaya çıkardım, alttaki linkten konuya ulaşabilirsiniz
https://www.r10.net/xenforo/3589120-...-128293-a.html