Akatsuki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam risk her zaman var desenize. En iyisi biraz daha fazla verip yeni lisans almak sanırım. Hem de kafamız rahat eder, Bin lira kar edecez diye eldeki pirinçten olmayalım.
Emin olun öyle hocam. Birşey alırken 2. el almak biraz mantıksız son zamanlarda. Alın sizin adınıza lisansı olan tema kullanın. Tasarım işiniz logo işiniz olursa bana ulaşmanız durumunda profesyonel destek sağlarım Kolay gelsin