Merhaba.

Yeni bir projemiz için Xenforo lisansına ihtiyaç duyuyoruz. Sıfır almayı şuan için ikinci plana attık ancak gerekirse sıfır lisans yöneleceğiz. Elinde lisans olan fiyat teklifi ve lisans durumu ile ilgili PM iletirse değerlendirelim.

Şimdiden teşekkürler.