Satılık XenForo Lisansı
7
●512
- 17-10-2020, 11:04:02Üyeliği durdurulduPazarlıksız son rakamım 650₺ dir. zaten bu fiyatın altınada e-posta devredılen sağlıklı bir xf lısansı bulunabılecegını sanmıyorum.ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2020, 22:35:17Her yeni sürüm için ayrı ayrı lisans mı almak gerekiyor ?, Sizdeki 2.1 diyelim 2.2 sürüm cıktı siteden ödememi yapmamız gerekliGarfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2020, 22:51:44Üyeliği durduruldubunun ıcın extra ucret odemenız gereklı. satıl alma sonrası 1 yıl upgrade hakkınız olur bu sure ıcerısınde cıkan surumlere erısebılırsınız. (benim sattıgım lısans surumu en sonkınden bir oncekı zaten eskı bır surum değil)newsgaddar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devir özelliği içinde extra ücret ödemeniz gerekli, bu ucretın odenmemesı ıcın e posta ile birlikte veriyorum.MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle