Pazarlıksız son rakamım 750₺ dir. zaten bu fiyatın altınada e-posta devredılen sağlıklı bir xf lısansı bulunabılecegını sanmıyorum.
Her yeni sürüm için ayrı ayrı lisans mı almak gerekiyor ?, Sizdeki 2.1 diyelim 2.2 sürüm cıktı siteden ödememi yapmamız gerekli