newsgaddar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her yeni sürüm için ayrı ayrı lisans mı almak gerekiyor ?, Sizdeki 2.1 diyelim 2.2 sürüm cıktı siteden ödememi yapmamız gerekli
bunun ıcın extra ucret odemenız gereklı. satıl alma sonrası 1 yıl upgrade hakkınız olur bu sure ıcerısınde cıkan surumlere erısebılırsınız. (benim sattıgım lısans surumu en sonkınden bir oncekı zaten eskı bır surum değil)

MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devir özelliği aktif mi yoksa daha önce kullanılmış mı?
Devir özelliği içinde extra ücret ödemeniz gerekli, bu ucretın odenmemesı ıcın e posta ile birlikte veriyorum.