Lisansı içine katmadan söylüyordur zaten lisansı almışsa lisanslı almamış ise ***** olarak kurulacak zaten ama ne bileyim hani büyük olmayan işleri de büyük olarak gösterip yüksek fiyat istiyorlar bence 75 az olabilir ama bana göre 150 tl den fazla olacak bir iş değil. Sadece xf kurulumu ve tema yüklemeden bahsediyorum diğer detaylara girince tabi ki de fiyat artacaktır.
Fiyat yüksek değil xenforo kurmak; veritabanını bilgilerini girip ileri ileri demekten ibaret değildir. Şahsen kurmadan önce mevcut sunucu xenforo için uygun mu, gereksinimlerini karşılıyor mu bunlara bakarak kuruluma başlıyorum. Kurulum yaptığım her müşterimin temel ayarlarını yapıyorum (ssl ayarları, türkçe linkler, yardım linklerinin türkçeleştirilmesi, smtp ayarları). Kaldı ki bir temayı kurmak, dil dosyası kurmak zaten basit xml dosyasını importluyoruz sadece az çok bilgisi olan herkes yapar
75 TL'ye illa ki yapacak arkadaş vardır ona sözüm yok aldığı paranın hayrını görsün kimsenin gözü yok fakat sektörün 15 TL'ye yarım yamalak wordpress kuranlara benzemesini istemiyorum.
İyi forumlar.