Yukarıda arkadaşlar belirtmiş kötü niyetli yazmıyorum kaç senedir xenforo ile uğraşıyorum 75 tl ye illa ki yaparlar ama xenforo lisanssız kurarlar W@rez yani emek çalıması hoşunuza gidiyorsa yaptırabilirsiniz orası ayrı 75 tl az para değil demişsiniz bütçe bu olabilir herkesin bütçesi farkı gayet normal ama boşuna kandırılıp paranız çöp olmasın diye bahsediyorum diğer arkadaşlarda muhtemelen bunu söylemek istemiş
Xenforo lisansları oldukça yüksek lisans alabiliyorsanız lisans alın kurulum tema benden size hediye olur ücrette istemez.