Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlamayın ama bu fiyata kaliteli bir anahtar teslim XenForo hizmeti alabilmeniz zor.
kımseye zorla ıs wermıyoruz . 75 tl kucuk para degıl. kurmak ıstyenn kurup parayı alır yanı kuran olmasada saglık olsun hocam .

paraya ihtiyaci olan ınsanlar war sızın olmayabilir. hayırlı gunler dılerım. bızımde butcemız buseklde saygılar