Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıda arkadaşlar belirtmiş kötü niyetli yazmıyorum kaç senedir xenforo ile uğraşıyorum 75 tl ye illa ki yaparlar ama xenforo lisanssız kurarlar W@rez yani emek çalıması hoşunuza gidiyorsa yaptırabilirsiniz orası ayrı 75 tl az para değil demişsiniz bütçe bu olabilir herkesin bütçesi farkı gayet normal ama boşuna kandırılıp paranız çöp olmasın diye bahsediyorum diğer arkadaşlarda muhtemelen bunu söylemek istemiş

Xenforo lisansları oldukça yüksek lisans alabiliyorsanız lisans alın kurulum tema benden size hediye olur ücrette istemez.
Lisansı içine katmadan söylüyordur zaten lisansı almışsa lisanslı almamış ise ***** olarak kurulacak zaten ama ne bileyim hani büyük olmayan işleri de büyük olarak gösterip yüksek fiyat istiyorlar bence 75 az olabilir ama bana göre 150 tl den fazla olacak bir iş değil. Sadece xf kurulumu ve tema yüklemeden bahsediyorum diğer detaylara girince tabi ki de fiyat artacaktır.