• 29-10-2007, 18:51:54
    #1
    Siteyi hazırlarken hep firefox ile bakmıştım, ayarları hep o şekilde hazırlamıştım ve ortaya şu görüntü çıktı ki ben bunu istiyorum.



    Ancak siteyi İnternet Exporer ile açınca görüntü alttaki gibi oluyor:



    Yani arkaplandaki açıkkahverengi tabaka görünmüyor. Bunu düzeltmek için ne yapabilirim? İnternet Explorer'da da Firefox'daki gibi görünmesi için yapabileceğim şey nedir? Bi' fikri olan var mı acaba?
  • 30-10-2007, 10:21:50
    #2
    Kimsenin bi' fikri yok mu bununla ilgili ya?