Siteyi hazırlarken hep firefox ile bakmıştım, ayarları hep o şekilde hazırlamıştım ve ortaya şu görüntü çıktı ki ben bunu istiyorum.
Ancak siteyi İnternet Exporer ile açınca görüntü alttaki gibi oluyor:
Yani arkaplandaki açıkkahverengi tabaka görünmüyor. Bunu düzeltmek için ne yapabilirim? İnternet Explorer'da da Firefox'daki gibi görünmesi için yapabileceğim şey nedir? Bi' fikri olan var mı acaba?