ASiCi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sidebara banner ekleme nasıl oluyor
16
●1.292
- 07-10-2007, 00:36:52Üyeliği durdurulduhata falan yok..hiç birşey olmamuış gibi(edit: sayfa firefoxta kaymıs)kullanim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet forum.gif i attım klasore - 07-10-2007, 15:08:08MisafirHocam pm ile msn adresini at bana..ASiCi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Halletmeye çalışalım.. - 07-10-2007, 17:43:55Üyeliği durdurulduattım demiştim._D.m.X_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar sorun galiba temada.
simdiye kadar vesvese temasını kullanıyordum ama olmuyordu..yakuter temasını yukledim ve dediklerinizi yaptım istediğim gibi oldu..
yardımlar için tşkler.